Takk til dere 💖 Salget etter åpning har eksplodert – vi fyller snart på lageret! Du får 10 % avslag på ditt første kjøp, bruk koden: GELNAILS10
KJØPSVILKÅR
BETALING OG FINANSIERING
Betalingsvilkår for gelnails.no
Disse betalingsvilkårene gjelder for alle kjøp og betalinger som foretas på nettstedet gelnails.no, drevet av Art by Sandbakk (Org.nr.: 934 059 476, Rønningveien 2C, 3153 Tolvsrød).
Ved å benytte deg av våre tjenester og gjennomføre betaling, bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert disse vilkårene.

BETALINGSPROSESS
Når du foretar en betaling på gelnails.no, blir du omdirigert til Stripe sin sikre betalingsportal. Følg instruksjonene der for å fullføre transaksjonen. Etter vellykket betaling vil du motta en bekreftelse på e-post, og ordren/kjøpet vil bli behandlet i henhold til våre salgs- og leveringsvilkår.
BETALINGSLEVERANDØR
Gelnails.no benytter Stripe og Vipps som betalingsleverandør. Dintero tilbyr sikre og pålitelige betalingsløsninger, inkludert Vipps, Klarna, Visa og Mastercard.
Ved å bruke våre betalingstjenester godtar du også vilkårene som er satt av Stripe.
BETALINGSMETODER
Vi aksepterer følgende betalingsmetoder gjennom Stripe:
-
Vipps – rask og enkel betaling via Vipps-appen.
-
Klarna – mulighet for delbetaling og fleksible betalingsalternativer.
-
Visa – sikre betalinger med Visa-kort.
-
Mastercard – sikre betalinger med Mastercard-kort.
SIKKERHET
Vi tar sikkerheten din på alvor. Stripe benytter avansert kryptering for å beskytte dine betalingsopplysninger. All behandling av sensitiv informasjon skjer i samsvar med gjeldende lover og forskrifter.
REFUSJON OG AVBESTILLING
Refusjon og avbestilling håndteres i samsvar med våre generelle salgs- og leveringsvilkår. Kontakt oss på e-post gelnails.julia@gmail.com ved spørsmål om refusjon eller avbestilling.
Vi forbeholder oss retten til å endre disse betalingsvilkårene når som helst. Endringer trer i kraft umiddelbart etter publisering på vår nettside. Det er ditt ansvar å holde deg oppdatert på gjeldende vilkår.
Ved å fortsette å bruke våre tjenester og foreta betalinger, bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert disse betalingsvilkårene.
FRAKT OG LEVERING
Hos gelnails.no ønsker vi å gi deg en enkel, trygg og pålitelig handleopplevelse – fra bestilling til levering.
Vennligst les vår frakt- og leveringspolicy nedenfor:

BEHANDLINGSTID OG BESTILLINGER
Vi behandler og sender bestillinger så raskt som mulig. Normalt sendes varer innen 1–3 virkedager etter at betalingen er mottatt. Ved spesialbestillinger kan behandlingstiden være lengre, og dette vil fremgå tydelig i produktbeskrivelsen eller bekreftelsen.
LEVERINGSTID
Leveringstiden varierer avhengig av leveringsadresse og valgt fraktmetode. Vanligvis mottar du varene innen 5–7 virkedager etter at de er sendt fra oss. Leveringstiden kan være lengre ved høytider eller stor pågang hos transportør.
SIKKERHET
Vi tar sikkerheten din på alvor. Stripe benytter avansert kryptering for å beskytte dine betalingsopplysninger. All behandling av sensitiv informasjon skjer i samsvar med gjeldende lover og forskrifter.
FRAKTPRISER
... informasjon kommer så fort det er klart!
Reklamasjon og mangler
I tillegg til angreretten har du som forbruker rett til å reklamere på en vare dersom den har en mangel. Reklamasjonsfristen er 2 år fra du mottok varen (5 år dersom varen er ment å vare vesentlig lenger), i henhold til forbrukerkjøpsloven. Dersom du oppdager en feil eller mangel, ber vi deg ta kontakt med oss snarest mulig på e-post: gelnails.julia@gmail.com. Oppgi ordrenummer, beskrivelse av feilen og gjerne bilde. Vi vil deretter avtale videre håndtering, for eksempel reparasjon, omlevering eller tilbakebetaling.

KONFLIKTLØSNING
Vi ønsker alltid å finne gode løsninger sammen med deg som kunde. Dersom en tvist ikke løses i minnelighet, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet eller Forbrukerklageutvalget. Hvis saken heller ikke løses der, kan den bringes inn for de ordinære domstoler.
LEVERINGSBESTEMMELSER OG RISIKOOVERGANG
Risikoen for varen går over til deg som kunde når varen er levert og overtatt i samsvar med avtalen. Dersom varen skades eller kommer bort etter levering, er det kunden som bærer risikoen.